آپلود عكس

آپلود عکس
پاورپوینت فصل بیست و دوم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها :: شیپکا شاپ

شیپکا شاپ

شیپکا شاپ

شیپکا شاپ

شیپکا شاپ

کلمات کلیدی

پاورپوینت مشکلات جنسی (طبقه بندی

علت شناسی

پاورپوینت برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات (نت).

پاورپوینت بررسی معماری طراحی مجتمع مسکونی لوکس مکزیکو سیتی.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

نقشه و برآورد مخزن هوایی بتنی 100 متر مکعبی.

پاورپوینت زمین شناسی مهندسی ساختمان های زمین شناسی

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت انواع اختلالات خلقی و شخصیتی

پروژه فروشگاه اینترنتی با PHP

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی.

پروژه کارورزی روش کار و تدریس مدارس ابتدایی در ایام کرونا .

نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی

طراحی سایت پخش زنده با php

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم).

کد متلبproposition مدلسازی کالکتور خورشیدی

طراحی مجموعه گردشگری با استفاده از الگوی معماری گرگان

راهنمای فارسی اینورتر اشنایدر ATV71 ( اینورتر درایو اشنایدر) .

پکیج گزارشات و آزمایشات روانشناسی تجربی (36 آزمایش) .

نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی .

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند.

سنجش و درمان).

سنجش و درمان)

پاورپوینت کتاب زراعت عمومی تالیف کمال سادات اسمعیلان .

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE)


پاورپوینت فصل بیست و دوم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها

محصولاتی که برای استفاده در ساخت دیگر محصولات و یا ارائه خدمات در عملیات یک تجارت یا شرکت صنعتی در نظر گرفته می شوند و به عنوان کالاهای صنعتی شناخته می شوند این محصولات کالای تولیدکنندگان نیز نامیده می شند یعنی ابزار تولید شده از یک تولید (قبلی)

دانلود پاورپوینت فصل بیست و دوم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها

پاورپوینت فصل بیست و دوم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها
کالاهای صنعتی
بازاریابی مدرن
اصول و کاربردها
MODERN MARKETING
PRINCIPELS AND PRACTICE
DChandra Bose
فصل اول بازاریابی مدرن
مبادله محصولات
اهمیت بازاریابی
هزینه های بازاریابی
دلایل هزینه بالا
تولید در مقیاس بالا
شیوه های کاهش هزینه های بازاریابی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1526 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
—به گفته انجمن بازاریابی امریکا صنعتی تمام محصولاتی می باشند که در درجه اول برای استفاده در تولید دیگر کالاها یا ارائه خدمات به مقصد می شود تا با کالای دیگری که به مقصد رسیده ترکیب شود و برای مصرف به مشتری نهایی تحویل داده شود. بنابراین ، کالاهای فروخته صنعتی کالاهایی هستند که در ساخت دیگر محصولات و برای بهره برداری از یک شرکت استفاده می شود. از سوی دیگر ، اگر یک محصول مشترکاً برای مصرف نهایی توسط مشتری استفاده شود محصول مصرف کننده نامیده می شود. اگر چه محصولات صنعتی در بازار های صنعتی به فروش می رسند اما محصولات مصرفی در بازار مصرف به فروش می رسند.
—کالاهای صنعتی بر اساس نوع استفاده از محصولات طبقه بندی می شوند. یک طبقه بندی نمونه شامل پنج گروه زیر است:
—(1)  مواد خام (2) قطعات ساخته شده (3) تاسیسات (4) تجهیزات و لوازم جانبی (5) مواد عامل (تغذیه کننده عملیاتی)
—آن دسته از کالاهای صنعتی که پردازش نمی شوند و برای راحتی در تولید و اقتصاد در ذخیره سازی ، حمل و نقل و یا جابجایی مورد نیازند مواد خام نامیده می شوند.
—آنها بخشی از محصول نهایی شده و قبل از فروش نیازمند به پردازش می باشند. مانند چوب در مبلمان ، چرم در کفش و غیره.
—

عرضه ناکافی

عرضه بسیاری از مواد خام محدود و ناکافی است . علاوه بر این ، در بسیاری از موارد ، مواد خام نمی تواند تکثیر شوند . هرچند گاهی اوقات می توان آنها را تکثیر نمود اما این امر نیازمند زمان زیادی است. به عنوان مثال ، تولید دوباره مواد معدنی آسان نیست اگر مواد معدنی جدید کشف نشوند.

تولید متمرکز شده

تولید مواد خام طبیعی در مقایسه با محصولات کشاورزی نسبتاً متمرکز است.

بزرگی

اگر چه ارزش ذاتی مواد خام طبیعی کم است اما انها در طبیعت عمدتاً حجیم می باشند.

تولید تخصصی

به طور کلی ، تولید مواد خام طبیعی نیازمند مهارت های خاص و سرمایه گذاری بالایی است.

فساد پذیری

در حالی که برخی از مواد خام مانند محصولات دریایی در طبیعت فاسد شدنی هستند ، برخی دیگر مانند مواد معدنی این قابلیت را دارا نمی باشند.

تنوع در کیفیت

کیفیت مواد اولیه طبیعی به طور گسترده ای متفاوت است زیرا تولید کننده نمی تواند ویژگی های این مواد را در حد مورد نظر کنترل کند.

 


دانلود پاورپوینت فصل بیست و دوم بازاریابی مدرن اصول و کاربردها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی