تحقیق درباره استراتژی شرکت های هواوی و اریکسون
تحقیق درباره استراتژی شرکت های هواوی و اریکسون
تحقیق استراتژی شرکت های هواوی و اریکسون |
![]() |
دسته بندی | مقاله و تحقیق |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 137 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 17 |
قسمتی هایی از متن :
هواوی یک شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی این شرکت در شهر شن زن چین قرار دارد .هوآوی بزرگترین شرکت ارائه کننده سرویس های ارتباطی پس از پیشی گرفتن از اریکسون در ۲۰۱۲ در جهان است. هواوی بیش از ۱۴۰٫۰۰۰ کارمند در سراسر دنیا دارد که حدود ۴۶% در بخش تحقیق و توسعه فعالیت می کنند این شرکت حدود ۲۰ موسسه تحقیق و توسعه در کشور های چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه، و ترکیه دارد و در سال ۲۰۱۱ در حدود ۳٫۷۴ میلیارد دلار جهت تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرد.
...
چشم انداز شرکت هواوی: غنی سازی زندگی از طریق ارتباطات
ماموریت شرکت هواوی: تمرکز بر روی چالش های بازار مشتریان و نیازهایشان با ارائه راه حل های فناوری اطلاعات و ارتباطات و خدمات عالی به منظور ارتباط مداوم با مشتریان
ارزش های اصلی: ارزش های اصلی شرکت هواوی عمدتا در جنبه های مختلف کسب و کار شرکت میباشد. ارزش ها، نیروی محرک داخلی برای شرکت و تعهدات به اکوسیستم هستند.
ارزشهای اصلی شرکت عبارتند از:
...
استراتژی شرکت هواوی
استراتژی: استراتژی تمرکز بر مشتری
...
اریکسون، شرکت تجهیزات مخابراتی سوئدی و چندملیتی است که در سال ۱۸۷۶ توسط لارس مگنوس اریکسون تأسیس شد. فعالیت اولیه این شرکت در زمینه تعمیرات تجهیزات تلگراف بود و فعالیتهای تولیدی اریکسون، با ساخت قطعات دستگاههای تلفن و سیستمها و تجهیزات تلفنخانه آغاز گشت. اریکسون در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) فعالیت می کند و یک فناوری ارتباطات و ارائه دهنده خدمات است که نرم افزار، خدمات و زیرساخت های ICT را برای اپراتورهای مخابراتی و سایر صنایع ارائه میدهد، نقش برجسته آن را می توان در ارائه دهنده سرویس ارتباطی بخش صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظر گرفت.
...
فهرست مطالب :
مرور استراتژی شرکت هواوی
چشم انداز، ماموریت و ارزش های شرکت
استراتژی شرکت هواوی
تجزیه و تحلیل SWOT و پیامدهای آن
نتیجه گیری در مورد تحلیل استراتژیک
قدرت و فرصت SO
قدرت و تهدید ST
ضعف و فرصت WO
ضعف و تهدیدWT
مرور استراتژی شرکت اریکسون
ماموریت، چشم انداز و ارزش های شرکت
موقعیت اریکسون در صنعت و رقابت
استراتژی متنوع اریکسون
تلویزیون و رسانه ای: اساس استراتژیک
بخش فناوری ارتباطات
پتانسیل های جدید
فشار جانشینان
قدرت خرید خریداران
مزایای بازرگانی تامین کنندگان
بخش خدمات ارتباطات
نقاط قوت و ضعف اصلی اریکسون و انجام تحلیل جدید SWOT
بخش فناوری ارتباطات
بخش خدمات ارتباطات
تجزیه و تحلیل داخلی در مورد نقاط قوت و ضعف اصلی اریکسون
تجزیه و تحلیل جدید SWOT
ارزیابی مزایای رقابتی اریکسون در کسب و کار تلویزیون و رسانه