ترجمه مقاله دستگاهی برای اندازه گیری مستمر پوشش حین آزمایش دوام کلاج خیس
ترجمه مقاله دستگاهی برای اندازه گیری مستمر پوشش حین آزمایش دوام کلاج خیس
ترجمه مقاله دستگاهی برای اندازه گیری مستمر پوشش حین آزمایش دوام کلاج خیس |
![]() |
دسته بندی | ترجمه مقاله |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 2500 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 20 |
عنوان انگلیسی مقاله: Apparatus for continuous wear measurements during wet clutch durability tests
عنوان فارسی مقاله: دستگاهی برای اندازه گیری مستمر پوشش حین آزمایش دوام کلاج خیس
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد
قیمت : 16500 تومان
چکیده ترجمه :
کلاج خیس در بسیاری از برنامه های امروزی مانند انتقال اتوماتیک و لغزش محدود در اتومبیل ها به طور متفاوتی اشاره می شود و هم چنین در تجهیزات سنگین مانند لودر استفاده می شود. مطالعه حاظر در رابطه با سایش و تعامل رفتار کلاج تر در حالت نوع دوم می باشد . آزمون به طور صحیح توسعه داده شده است که در آن تعامل کلاج خیس در طور یک تعداد دلخواه از نظارت در چرخ آزمون قرار دارد این دستگاه ، شباهت های بسیاری با آزمون SAE-2 دارد که هر دو نوع اینرسی آزمون را دارند . با این حال ، تست آزمون به صورت صحیح در اینجا مطالعه شده است که شامل چندین بخش اصلی از تجهیزات سنگین در تولید می باشد . جمع آوری داده ها شامل اندازه گیری مداوم موقعیت پیستون در کلاج بوده و علاوه بر آن درجه حرارت دیسک ها و فشار هیدرولیک دیسک و انتقال گشتاوز اندازه گیری می شود . اندازه گیری موقعیت پیستون پس از آن را می تواند مربوط به سایش کلاج در طول یک سری آزمون طولانی باشد .
کلمات کلیدی : کلاج خیس ،پوشش ، واحد آزمون ، تریبولوژی ، اندازه گیری حرارتی
1-مقدمه :
کلاج خیس از اجزای مهم در انتقال اتوماتیک بوده تفوت لغزش محدودی در چند دهه داشته است . اما پدیده هایی مانند اغزش در کلاج و انتقال گشتاور، شکست در تحقیقات رفتار کلاج خیس را باعث شده است . دو روش مورد استفاده شده شامل شبیه ساز کامپیوتری از رفتار کلاج و تحقیقات تجربی با استفاده از ازمون کلاج می باشد . یکی از روش های معمول مورد استفاده در مطالعات کلاج خیس آزمون SAE-2 می باشد که به طور عمده توابعی به عنوان اینرسی را در دینامومتر دارد که در ان یک چرخ لنگری با یک شتاب جمع آوری انرژی می پردازد که در نتیجه آن یک کلاج با یک ترمز درگیر لنگری می باشد. این راه اندازی آزمون اجازه می دهد تا برای اندازه گیری خواص انتقال گشتاور و ویژگی های اصطکاکی برای طیف گسترده ای از شرایط عملیاتی بوده و به طور گسترده ای در تحقیقات استفداه شده است و هم چنین اغلب در صنعت استفاده می شود...