آپلود عكس

آپلود عکس
پاورپوینت کتاب روان شناسی یادگیری تألیف دکتر محمد پارسا :: شیپکا شاپ

شیپکا شاپ

شیپکا شاپ

شیپکا شاپ

شیپکا شاپ

کلمات کلیدی

پاورپوینت مشکلات جنسی (طبقه بندی

علت شناسی

پاورپوینت برنامه‌ریزی نگهداری و تعمیرات (نت).

پاورپوینت بررسی معماری طراحی مجتمع مسکونی لوکس مکزیکو سیتی.

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

نقشه و برآورد مخزن هوایی بتنی 100 متر مکعبی.

پاورپوینت زمین شناسی مهندسی ساختمان های زمین شناسی

تبلیغات انبوه و نامحدود در تلگرام

پاورپوینت انواع اختلالات خلقی و شخصیتی

پروژه فروشگاه اینترنتی با PHP

پاورپوینت تحلیل مدرسه Burntwood بریتانیا

اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

کودک آزاری و ...)

(قربانیان تجاوز جنسی

پاورپوینت بررسی حسابداری صنعتی.

پروژه کارورزی روش کار و تدریس مدارس ابتدایی در ایام کرونا .

نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی

طراحی سایت پخش زنده با php

مبانی نظری و پیشینه تحقیق هیجان خواهی (فصل دوم).

کد متلبproposition مدلسازی کالکتور خورشیدی

طراحی مجموعه گردشگری با استفاده از الگوی معماری گرگان

راهنمای فارسی اینورتر اشنایدر ATV71 ( اینورتر درایو اشنایدر) .

پکیج گزارشات و آزمایشات روانشناسی تجربی (36 آزمایش) .

نمونه سوالات بیمه مرکزی آزمون بیمه های زندگی .

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند.

سنجش و درمان).

سنجش و درمان)

پاورپوینت کتاب زراعت عمومی تالیف کمال سادات اسمعیلان .

کد متلب حل دستگاه معادلات دیفرانسیل معمولی کوپل شده (ODE)


پاورپوینت کتاب روان شناسی یادگیری تألیف دکتر محمد پارسا

پاورپوینت کتاب روان شناسی یادگیری تألیف دکتر محمد پارسا

فرمت فایل : ppt

حجم : 1652

صفحات : 343

گروه : روانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات محصول :

دانلود پاورپوینت کتاب روان شناسی یادگیری تألیف دکتر محمد پارسا، در قالب  ppt و در 343 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

فصل اول: عوامل مؤثر در یادگیری

تعریف یادگیری

ماهیت یادگیرى‏

شرایط مهم یادگیرى

هدف

رشد طبیعی 

هوش

اهمیت محیط

اهمیت وراثت

حافظه

اهمیت توجه

پاداش و تقویت

تنبیه و اضطراب                         

طرح آموزشی

بنیادهاى یادگیرى‏

نقش مدارس در یادگیری

ارتباط یادگیرى با نظریه‏ها

روشهای دوگانة یادگیری

 

فصل دوم: زمینه های یادگیری  

بنیاد فلسفی نظریه ها 

نظریه‏هاى یادگیرى و آموزشى

پیشینه نظریه‏هاى یادگیرى‏

ورزش روانى

شکوفایى طبیعى

اندریافت‏                                                                              

بنیادهاى تداعى‏گرایى

 

فصل سوم: نظریة پیوندگرایی

تجربه‏گرایى‏

قانونهاى نظریه پیوندگرایى‏

قانون تمرین

قانون آمادگى

کاربرد آموزشى نظریه پیوندگرایى‏

اهمیت‏گیرایى

اهمیت آمادگی

اهمیت تمرین

نقش گسترش اثر

نقش هوش در یادگیرى

 

فصل چهارم: نظریه بازتابی  

طرح آزمایش‏

خاموشى‏

شرطى شدن مجدد

شرطى شدن در سطح بالاتر

کاربردهاى آموزشى نظریه بازتابى

کاربرد آموزشى تخصیص محرک‏

کاربرد آموزشى خاموشی

کاربرد آموزشى شرطى شدن در سطح بالاتر

                                                                                           

فصل پنجم: نظریه رفتارگرایی  

انسان از دیدگاه واتسون‏                                                         

سخن‏گویى از دیدگاه واتسون

نقش محیط در رفتار

یادگیرى از دیدگاه واتسون

 

فصل ششم: نظریه کاهش سایق 

فرضیه‏ها و شرایط لازم براى یادگیرى‏

تقویت و سایق نخستین‏

تقویت و سایق ثانوى‏

سلسله مراتب خانواده عادتها

جابه‏جایى رفتارها و ارزشها

کاربرد فرضیه‏هاى هال در آموزش

 

فصل هفتم: شرطی شدن مجاورتی  

اعمال و حرکات‏

اصل پس‏آیندى

کاربردهاى آموزشى نظریه مجاورتى

آموزش خصوصى و عمومى‏

چگونه درس را باید پایان داد

آموختن و انجام دادن

 

فصل هشتم: شرطی شدن عامل  

اهمیت تقویت و انواع آن‏

تقویت‏کننده‏هاى نخستین‏

تقویت‏کننده‏هاى ثانوی

تقویت‏کننده‏هاى مثبت و منفی

تنبیه از نظر تقویت

کنترل محرک

تخصیص یا تمیز محرک

تفکیک پاسخ

خاموشی عامل

برنامه های تقویت

تقویت نسبت ثابت

تقویت نسبت متغیر

تقویت فاصله‏دار ثابت‏

تقویت فاصله‏دار متغیر

بعضى شیوه‏هاى تغییر رفتار

تقریبهاى تدریجى‏

اصل پریماک   

کاربرد آموزشى شرطى شدن عامل

آموزش برنامه ای

 

فصل نهم: نظریة یادگیری گالشت   

پدیدة فای

تصویر و زمینه

قانونهای سازماندهی 

قانون فراگیری 

قانون مجاورت 

قانون مشابهت

قانون بستگی  

قانون نیک پیوستگی 

نظریة اثر 

یادگیری از نظر گشتالت  

ادراک

نقش بینش در یادگیری

کاربرد نظریة گشتالت در آموزش 

 

فصل دهم: نظریة میدان شناختی    

نسبی بودن ادراک

هدفمندی 

شخص

فضای زندگی

محیط روانی

رفتار

اهمیت نظریة میدانی در یادگیری

متغیرهای ساخت شناختی

تفکیک

تعمیم

نوسازی

کاربرد آموزشى نظریه میدان شناختى

وظیفة آموزشی معلم

 

فصل یازدهم: نظریة رشد نگر یا شناخت شناسی تکوینی

دوره‏هاى مختلف رشد از دیدگاه پیاژه‏

دوره حسى و حرکتى

دوره قبل از عملیات عینی  

دوره عملیات عینی

دوره عملیات صوری

اهمیت مرحله های رشد

یادگیری از دیدگاه پیاژه

محتوا

ساخت

سازش

کاربرد آموزشی نظریة رشدنگر

 

فصل دوازدهم: نظریة مفهوم گرایی ابزاری  

تاثیر رشد و یادگیری در سازش

نقش انگیزش در یادگیری

هدفهای آموزشی از دیدگاه برونر 

کاربرد نظریه مفهوم‏گرایى ابزارى در آموزش

 

فصل سیزدهم: یادگیری معنادار کلامی       

ساخت شناختی  

فراگیری

چگونگی فراگیری   

یادآوری و فراموشی

آموزشی نمایشی از دیدگاه آزوبل    

پیش سازماندهنده ها    

اهمیت آمادگی     

کاربرد آموزشی نظریة معنادار  

 

فصل چهاردهم: نظریة شناخت اجتماعی      

چهارچوب ادراکی 

تعامل دوسویه 

یادگیری کاروری و جانشینی  

یادگیری و عملکرد  

اهمیت تقلید در یادگیری

جنبة غریزی تقلید

جنبة رشدی تقلید

جنبة شرطی تقلید

جنبة رفتار ابزاری تقلید

مشاهدة فرایندهای الگویی

کارکردهای الگوبرداری

 

فصل پانزدهم: اختلالهای یادگیری        

عقب ماندگان ذهنی

ویژگیهای شاگردان عقب مانده 

ناتوانیهای یادگیری    

اختلالهای عاطفی 

ویژگیهای اختلالهای عاطفی        

اختلالهای ارتباطی     

اختلالهای گفتاری      

نقش معلم در اختلالهای گویایی       

اختلالهای زبانی       

اختلالهای بدنی       

آسیبهای شنوایی       

فلج مغزی       

اختلالهای صرعی        

نابرخورداریهاى فرهنگى و اقتصادى

زمینه‏هاى نابرخوردارى کودکان

عادی سازی

ادغام اجتماعی شاگردان معلول

نکته های مهم برای معلمان کودکان استثنایی

نگرش

سنجش

آموزش 

 

فصل شانزدهم: انتقال یادگیری

انتقال مثبت

نظریة تعمیم

آموختن برای آموختن

پیش سازماندهنده ها 

انتقال منفی 

بازداری فراگرد و واگرد 

مزاحمت عادت  

تعمیم نادرست   

نقش معلم در انتقال یادگیری    

 

فصل هفدهم: پردازش آگاهی یا یادآوری و فراموشی

توجه ارادی و غیر ارادی

ماهیت محرکها

انگیزة شخصی برای توجه

ادراک

معنادار بودن محرکها

روشن بودن منظور

تاثیر انتظار

اثر زمینه

ادراک کامل

حافظه 

حافظة حسی

رهیافت پردازش آگاهی

حافظة کوتاه مدت

تقطیع

حافظة دراز مدت 

رمز گردانی

سازماندهی

شرح و بسط

طرحواره

بازیافت

فراموشی

رمزگردانی

اندوزش

تباهی

تداخل

بازداری فراگرد

ناتوانی در بازیافت

سرکوبی

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت"  کتاب روان شناسی یادگیری تألیف دکتر محمد پارسا " می باشد که در حجم 343 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

قیمت محصول : 25000 تومان

دانلود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۴
مجید موسوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی